czwartek, 4 grudnia 2014

Twórczość bohaterów [1/?]

Neko i/lub Taso.
Randomowe dziecko
Ahri
Soraka
Master Yi
Wukong
Fiora

Słuchajcie drogie dzieci! Opowiemy wam historię. Dawno temu w lesie…
Kiedy byłem jeszcze krulem śfiata i miałem sfój harem...
- Nigdy nie byłeś krÓlem śWiata i nie miałeś sWojego haremu -
Żyła sobie wiewiórka, o imieniu Jinx.
Jinx była bardzo dziwną wiewiórką i lubiła pakować się w o-
SHUT THE FRICK FRACK UP! Jesteśmy w przedszkolu!
Opowiedzcie nam w końcu tą historię do eboli!
Więc. Pewnego dnia ktoś ukradł moje skarpetki. 
Co to ma do rzeczy?
No... bo to Dżonks je ukradła. Toż to podstępna wiewióra jest! Powiadam ja wam!
<facepalm>
Aha... Ja na miejscu tych dzieci *wskazuje na nie* już dawno bym spała.
Imposibru. Wasza głupota nie pozwala naszym oczom się zamknąć. Mamy je otwarte szeroko z podziwu nad poziomem waszej inteligencji.
*kiwa z uznaniem głową* Twój poziom ewidentnie przewyższył mój.
NIE ZA TO WAM PŁACIMY!
Oj tam oj tam.
Właśnie zabiłeś jednorożca. (Taso: Znajdę cię i utłukę....)
Yyyyy... Nie? Soraka przecież żyje?
Dawaj na solo sadzonko!
To może ja już pójdę... *wstaje*
*Rzuca się na nią jak Wukong na banany (Porównujemy Wukonga do Wukonga. Achievment Get!) * Nie zostawiaj mnie tu z nimi! Ja nie chcę umrzywać! Dzieci som ZUE!
STFU! Zawładniemy nad światem madafaka!
*Wchodzi do pokoju i wychodzi* (To Taso i Neko pozdrawiają Vivi'ego xD Chciał Fiorę to ma  :3)

C. D. N... Kiedyś

3 komentarze:

  1. Jestem wzruszony ;u; Dżonks i Fiora w jednym... i złe przedszkolaki przejmujące swiat... trafiłyscie w mój gust :3 Zasłużyłyscie na ciasteczko :3
    ~Vivi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CIASTKA MOJE GTFO
      ~Neko *^*
      (a teraz spam na blogu <3 )

      Usuń
    2. To nie przedszkolaki. To moje ćpuny. I brat Gerard mi zabierze to ciastko także ten...

      Usuń

Wu - Jest Najlepszy.
Ahri - Spieprza.
Soraka - Leczy.
Yi - Plecie warkoczyki z brody.
Ja i Neko - Czekamy na komentarze :3